Asiakaspalvelun henkilöturvallisuus
Asiakaspalvelutyöhön liittyvien koulutuspalvelujen tavoitteena on valmentaa työntekijät tunnistamaan omiin työtehtäviinsä liittyvät uhka- ja riskitekijät sekä laatia toimintasuunnitelmat kyseisten asiakastilanteiden ennakointiin ja hallintaan. Koulutuksen tavoitteena on vuorovaikutukseen ja ennakointiin perustuva toiminta poikkeuksellisissa ja haastellisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Koulutuksen avulla luodaan työpaikalle konkreettinen suunnitelma yhteneväisten toimintamallien käyttämiseen niissä asiakastilanteissa, joissa
- työntekijöihin kohdistuu epäasiallista kohtelua
- työntekijöihin kohdistuu uhkailua
- työntekijöihin kohdistus väkivallan uhkaa
Järjestyksenvalvojan perus- ja kertauskoulutukset
Järjestyksenvalvojien perus-, kertaus- ja lisäkoulutuksissa kouluttajana toimiminen perustuu luvanvaraisuuteen. Koulutussisällön tulee olla säännösten ja Poliisihallituksen ohjeiden mukaisia
Järjestämme järjestyksenvalvojakoulutuksia tarvittaessa.